Česky hovořící freelancer (m/ž/jiné) do zákaznického servisu / home office

Místo výkonu práce: bydliště kdekoliv na světě - práce na živnostenský list (OSVČ)

expertcloud je virtuální zákaznické centrum s téměř 400 freelancery*, kteří pro nás pracují na celém světě se svých domácích kanceláří. Berlínská centrála řídí celou síť a službu expertcloud nepřetržitě rozvíjí.

 

Jako podporu naší sítě freelancerů* hledáme od 40. nebo 42. týdne

česky hovořící freelancery* do zákaznického servisu

s kladným vztahem k internetu a komunikačními dovednostmi pro online obchod se svítidly

 

Tvé výhody na pozici samostatně činného agenta* v zákaznickém servisu:

  • bydliště kdekoliv na světě
  • flexibilita servisní doby, pracoviště a objemu práce na home office
  • férový výdělek: platba za hovor/ticket s průměrnou hodinovou mzdou od cca 12–14 eur
  • práci slze dobře skloubit s rodinným životem
  • zapojení do naší komunity expertů

Tvoje úkoly jako zákaznického poradce* v online obchodě:

  • zpočátku pouze písemné a později telefonické poradenství & vyřizování dotazů zákazníků v českém jazyce
  • příjem objednávek, kontrola objednávek, informace o přepravě, vyřizování reklamací
  • odpovídání na všeobecné dotazy týkající se online obchodu
  • podpora v otázkách přihlášení zákazníka do systému a změny základních údajů

Tvůj profil jako freelancera* v zákaznickém servisu poskytovaném z domácí kanceláře

  • Pracovníci přicházející z jiných oborů* nebo znovu zahajující pracovní kariéru jsou u nás srdečně vítáni: hlavní věc je, že máš chuť komunikovat a hovoříš/píšeš plynule česky!
  • Praxe jako zákaznický poradce*, zaměstnanec zákaznického servisu*, pracovník péče o zákazníky*, odborník na zákaznický servis, agent call centra*, Customer Service Agent* nebo telefonista* je výhodou, ale není podmínkou
  • psaní 10 prsty (rychlé ovládání klávesnice)
  • minimálně základní znalost německého jazyka, umožňující absolvovat školení v němčině
  • komunikativní, nápomocný, trpělivý a empatický způsob jednání, radost z telefonování
  • kladný vztah k internetu (Skype, e-mail, chat)

Organizační a technické předpoklady pro práci na pozici samostatný Call Center Agent*:

  • průměrně 15 až 20 hodin času týdně
  • máš čas absolvovat naše školení (start předpokládáme ve 38. týdnu: 8 pracovních dní + 1 zkušební den)
  • internetové připojení minimálně 16 Mbit/s & LAN připojení (nikoliv WLAN)
  • počítač/notebook s minimálně Windows 8, nejlépe Windows 10
  • USB headset (popř. ochota si jej pořídit)
  • 2 obrazovky (popř. ochota si je pořídit, notebook se počítá jako 1 obrazovka)
  • živnostenský list nebo zájem stát se osobou samostatně výdělečně činnou (informační leták k samostatně výdělečné činnosti)
  • Všechny důležité informace k pracovní nabídce najdeš zde: informační leták

Náborový proces:

U nás se můžeš o práci ucházet BEZ motivačního dopisu, životopisu nebo spousty pohovorů.

Jestliže klikneš na „Ucházet se na stránkách zaměstnavatele" / „Zur Bewerberseite des Unternehmens" / „Jetzt Bewerben“, dostaneš se na náš náborový formulář. Věnuj tomu pár minut času a pečlivě a pravdivě odpověz na naše otázky, protože podle těchto informací se rozhodneme, jak budeme dále postupovat.

Už od začátku chceme osobně zjistit, jakým působíš dojmem, resp. jak působí tvůj hlas & jakým způsobem komunikuješ. Proto přijímací řízení zahrnuje také krátké video, které předem natočíš a nahraješ, nebo jej pořídíš přímo při vyplňování formuláře. Můžeš pomocí počítače, mobilu nebo tabletu natočit pouze pětiminutové video nebo audio, ve kterém se nám představíš. Nechceš se nám hned ukazovat? To vůbec není problém! Můžeš to celé nahrát pouze jako audio, bez obrazového záznamu. Jednoduše zakryj kameru během natáčení.

Všechny důležité informace a tipy ke zpracování videa najdeš zde.

Pokud nás svým videem přesvědčíš, pozveme tě k osobnímu seznámení prostřednictvím videohovoru. Na závěr obdržíš finální zpětnou vazbu a abychom přesvědčili i my tebe, vše si ujednáme ve smlouvě. Po seznámení s ochranou osobních dat může naše spolupráce začít a ty se účastí na svém prvním školení staneš součástí naší sítě freelancerů*.

O nás:

expertcloud.de je virtuální kontaktní centrum. Pracoval/a bys pro nás jako freelancer*, tedy jako osoba samostatně výdělečně činná, pracující z domova, a měl/a bys mít čas 15-20 hodin týdně, abys mohla tuto spolupráci vykonávat jako vedlejší zaměstnání a/nebo o víkendech.

Cítíš se osloven/a? V tom případě se přihlas hned teď!

*pohlaví – nezáleží na tom, u nás jsou vítáni všichni uchazeči : )

Aktualizováno dne: 11.10.2021 | check_circle Nabídka je aktuální
Pozice Práce doma, Pracovník call centra, Pracovník help desku, Pracovník reklamačního oddělení
Obory Telekomunikace, Zákaznický servis
Typ úvazku Práce na živnostenský list
Délka pracovního poměru Na dobu neurčitou
Požadované jazykové znalosti Německý jazyk na komunikativní úrovni, Český jazyk - Na úrovni rodilého mluvčího, všechny jazyky
Základní hrubá mzda
Identifikační číslo ID-2639/11102021
Inzerát přidán dne 27.09.2021
Sdílet